A BLOG I LOVE: JULIE


Hvis der er noget jeg elsker så er det små fantastiske blogs. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke overrskue de der store blogs, og det er sjældent jeg følger blogs der har virkelig mange followers.

Selvom jeg ikke har lyst til at dele min guldmine af en blog, så gør jeg det alligevel. For den er simpelthen for fantastisk til at være helt skjult. Bloggen er en klassisk sort/hvid blog, med polyvores af urimelige dyre ønsker og smukke billeder. Jeg blev allerførst fanget af hendes alt for lækre header. En header betyder meget for mig, hvis den er sjusket lukker jeg siden ned. Koldt ja. Se hendes blog her. Hun har desuden opskriften på en lækker efterårssuppe, som jeg helt klart skal prøve!

I skal være velkommen til at smide et link til din blog, eller en du selv godt kan lide. Jeg mangler nemlig inspiration :-) Knus!

6 kommentarer:

  1. "Julie" er nemlig en rigtig flot blog - det har du helt ret i ;)

    Men DU har også en flot blog - glæder mig til at følge med.
    Jeg kører en Giveaway på min blog for tiden - med Morocconoil Treatment. Kig forbi, hvis du har lyst :)
    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-)
      Jeg kigger forbi! :-)

      Slet
  2. Åh sikke en fin blog!

    Du må meget gerne kigge på min:
    hellovertigox.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følger allerede din flittigt, hæhæ
      Tak for komplimenten!

      Slet
  3. Forstår dig godt af hensyn til små blogs!:-)
    - Du er meget velkommen til at kigge forbi min blog: signeladegaard.blogspot.com

    .. og ja, hav en god aften :-D

    SvarSlet
  4. Jeg kigger forbi din blog. God aften!

    SvarSlet