LOOK BACK AND APPRECIATE IT ALL

Billederne er taget af min gode ven Kasper.

Hver gang jeg når til nytårsaften begynder jeg at tænke mere over mit liv. 2012 har for mit vedkommende været én lang rutsjebane tur. Jeg har kæmpet mod en sygdom halvdelen af året - en sygdom der er skyld i at jeg prøvede at slutte mit liv i februar 2012. Jeg mistede min kæreste, en af de mest kærlige og interessante mennesker jeg nogensinde har mødt. På trods af lidt modgang har jeg oplevet så meget i 2012. Jeg fyldte 18 år. Jeg fik lavet en septum piercing og blev tatoveret. Jeg flyttede hjemmefra. Og sidst men ikke mindst fik jeg en masse nye venskaber.

Især det sidste har jeg ikke værdsat særlig meget. Mine venner kommer fra mange forskellige steder, og det er derfor svært at være sammen med dem allesammen på én gang. Det skete så næsten går til en fest jeg holdte og idag skrev én af mine venner til mig: "Du har altså nogle mega awesome venner, Kristina...". Med det samme måtte jeg give ham ret. Jeg har nogle fantastiske venner. Venner som jeg føler jeg altid kan ringe til, og venner som jeg kan være mig selv med. Og det er jeg evigt taknemlig for. Nickie, Kasper, Fabian, Kristian, Elias, Eva, Per, Morten, Marie, Jesper og Daniel. I er så fucking nice allesammen. 

I 2012 er min blog også vokset meget. Jeg har skiftet domæne utrolig mange gange, men føler endelig at jeg er tilpas her på mit lille blogspot-domæne. Jeg er gået fra at have 40 views om dagen, til næsten 200. Og det er jeg dybt taknemlig for. Tak fordi i læser og kommenterer på bloggen. Fordi i komplimenterer mig og det jeg laver. Og for at i følger mig på Bloglovin og på facebook.  I er i sandheden de kæreste læsere i hele verdenen!

Jeg ønsker alle der læser dette en vidunderligt nytår, med god mad, fantastisk sammenværd og til de lidt ældre en dejlig stor mængde rødvin.  

2 kommentarer:

  1. Det lyder til at have været lidt af en rutsjebanetur du har haft i 2012. Glæder mig over du er kommet så langt siden februar (eller det synes jeg i hvert fald du giver udtryk for du er). Og tillykke med bloggen det er helt fortjent den vokser som den gør :)

    //Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg har det virkelig fantastisk for tiden! :)

      Slet